Zákaznická linka: +420 608 337 387 Online chat
Půjčky online Půjčka ihned Půjčka před výplatou Půjčka bez doložení příjmu Nebankovní půjčka + od 10 000 Kč Půjčky Zonky Přehled půjček Ferratum půjčka Zaplo PROFI CREDIT Homecredit Kamali půjčka Česká spořitelna Equa bank
Jak získat půjčku Jak podat žádost o půjčku Podmínky pro schválení úvěru Storno – zrušení vaší půjčky Důsledky nesplácení Zákaznická péče
Další finanční služby mKonto Konsolidace Konsolidace půjček Hromadná žádost o úvěr
O webu Nejčastější dotazy Slovník - finanční pojmy Partneři - možnosti spolupráce O nás Kontakt

Nejčastější dotazy

Další informace můžete získat v sekci Slovník - Finanční pojmy nebo Zákaznická péče - poradna.

Chybí vám zde nějaká informace? Napište nám a my tuto sekci rádi rozšíříme o další otázky a odpovědi.

Jak mohu získat další informace ohledně úvěru?
Další informace ke konkrétnímu finančnímu produktu můžete získat na tomto webu nebo na webu firmy poskytující úvěr. Dále je vám k dispozici zákaznická podpora, která zodpoví jakýkoli váš dotaz.

Jaká je doba splácení?
Toto je individuální u každé společnosti a produktu. U opravdu nejnižších půjček co se týče objemu jistiny se jedná zpravidla o 31 dnů.

Existuje možnost získání úvěru bez doložení dokladů?
Pravděpodobně ano. Společnost postupující tímto způsobem nejedná v souladu s odpovědným úvěrováním. Proto takové firmy na webu nenaleznete.

Potřebuji finance opravdu rychle, jak je získat?
Na tomto webu se zaměřujeme i na tyto specifické finanční služby. Pro dosažení úvěru v rámci několika hodin je pro vás prioritou vlastnit účet u stejné banky jako firma, která vám úvěr vyřizuje. Od schválení žádosti k příkazu převodu peněz na váš účet u firem specializujících se na toto rychlé financování neuplyne doba delší než 15 minut.

Jaké náležitosti nachystat ke konsolidování půjček?
Potvrzení o příjmu, smlouvy týkající se všech úvěrů, které chcete sjednotit a dva doklady totožnosti. Další náležitosti jsou individuální na základě firmy, u které o konsolidaci žádáte. Více zde -> Konsolidace

Jaké kreditní skóre bych měl mít, abych si mohl vzít půjčku?
Vaše úvěrová historie by měla být bezproblémová. Pokud jste si někdy úvěr vzali, nesměli jste mít prodlevy v jeho placení. Jakékoliv negativní zápisy v historii se pak promítnou do vaší žádosti.

Odeslal jsem žádost o půjčku, lze žádost navýšit?
Ano, vyčkejte na hovor s operátorem a sdělte mu nový požadavek.

Jak mohu získat úvěr v případě negativní platební historie?
V této situaci je žádoucí vyhledat především firmu s benevoletnějšími podmínkami pro sjednání úvěru. Připravte se, že pro poskytnutí bude nutné doložit větší množství podkladů o vaší aktuální platební schopnosti.

Jak získám nejlevnější půjčku?
Předpokladem je vaše bezchybná platební historie u všech vašich dřívějších sjednaných finančních produktů. Větší množství společností nabízí první půjčku zdarma bez poplatků a to pokud se jedná o úvěr v řádu několika tisíc. V případě vyšší sumy je důležitý právě faktor dobrého kreditního skóre z minulosti.

Uhradil jsem svůj úvěr. Kdy mohu zažádat o další?
O další půjčku si můžete zažádat ihned po připsání vaší platby na účet firmy.

Opozdil jsem se splátkou, co bude následovat?
Rozhoduje zde především jak moc markantní tento časový rámec byl, ale je důležité, že splátka nakonec uhrazena byla. O následcích zpožděné platby se informujte před sjednáním úvěru.

Jsou moje osobní údaje dostatečně chráněny po odeslání žádosti?
Od roku 2018 platí nové nařízení o ochraně osobních údajů s názvem GDPR (General Data Protection Regulation). Cílem tohoto nového souboru pravidel je hájit co nejvíce práva občanů EU proti neoprávněnému zacházení s jejich osobními údaji.

Proč se ověřuje má žádost?
Je důležité, aby všechny informace byly přesné a proto s vámi operátor žádost ověří a zajistí, že se v žádosti nenalézají žádné chybné údaje. Dále s vámi také potřebuje navázat kontakt pro případ, že je nutné od vás získat další podklady dokládající vaší platební schopnost nebo identitu.

Dostal jsem se do platební neschopnosti, jak řešit nemožnost splácení mého úvěru?
V takové situaci jsou k dispozici nejčastěji tři řešení. Prodloužení splatnosti, splátkový kalendář nebo kontakt zákaznického centra za účelem sjednání jiného postupu.

Jak staré potvrzení o příjmu by mělo být?
Potvrzení o příjmu by mělo být v řádu několika posledních týdnů.

Jaký je rozdíl mezi bankovní a nebankovní půjčkou?
Rozdíly můžete najít především v mírněji nastavených podmínkách schválení vaší žádosti ze strany nebankovních firem. Oba tipy těchto firem jsou však dozorovány ČNB a vztahuje se na jejich úvěrové produkty zákon o spotřebitelském úvěru.

Co zahrnuje RPSN?
RPSN v sobě zahrnuje všechny náklady spojené s čerpáním úvěru. Například pojištění schopnosti splácet, poplatky za převod a další.

Je při žádosti podmínkou uvést i ručitele?
Ne, parametry půjček jsou nastavené bez ručitele. Výjimky můžete nalézt až u vysokých částek.

Jak splatit úvěr?
Bezhotovostní platbou nebo online převodem. Informace jako číslo účtu nebo variabilní symbol vždy najdete ve svém emailu a dále je naleznete také v úvěrové smlouvě.

Mohu požádat o splátkový kalendář?
Ano, splátkový kalendář je možný pro klienta vytvořit, ale je nutné o něj zažádat před datem splatnosti.

Jak na navrácení půjčených financí vašemu věřiteli a odstoupení od smlouvy?
Pokud je tato možnost zahrnuta v úvěrové smlouvě, tak podle daných podmínek máte plné právo tak učinit. Jestliže se tak rozhodnete, spojte se prosím se zákaznickým centrem společnosti nebo se řiďte přesně danými pokyny definovanými ve smlouvě v sekci týkající se tohoto procesu.

Jak se liší půjčka přes internet od klasického úvěru?
Online půjčku je možné vyřídit kompletně přes internet a není nutné fyzicky navštívit pobočku firmy.

Co zahrnuje úroková sazba?
Sazba ukazuje pouze cenu vypůjčených peněz.

Můžu si půjčit peníze v případě, že mám půjčku nebo splácím například auto, hypotéku apod.?
Ano, pokud nejste v prodlení s placením nebo nemáte záznam v registru dlužníků jsou společnosti, které v vám v této situaci úvěr poskytnou.

S čím vším my může tento web pomoci?
Tento web inzeruje širokou škálu finančních produktů, nemusíte se tak orientovat pouze na jednu společnost. Dále se snažíme o co nejširší komplexnost pokrytí vašich dotazů a poptávky. Můžete tak využít například možnost škálované žádosti o úvěr zacílenou mezi více firem nebo zákaznickou podporu.

Je možné získat půjčku v případě, že u jiné firmy byla žádost zamítnuta?
Ano, je. Každá firma žádost posuzuje individuálně na základě kritérií specifických pro danou firmu.

Mohu si měnit data splátek u stávajícího úvěru?
Tato možnost je individuální u každé firmy. Informujte se o této variantě během sjednávání úvěru s operátorem.

Vyřídil jsem žádost o půjčku. Kdy dostanu odpověď?
Vaše žádost se dostane do pořadí a reakci od operátora můžete očekávat během několika minut.

Další informace
Přihlašte se k odběru novinek
Facebook Google + Twitter Instagram Youtube