Zákaznická linka: +420 608 337 387 Online chat
Půjčky online Půjčka ihned Půjčka před výplatou Půjčka bez doložení příjmu Nebankovní půjčka + od 10 000 Kč Půjčky Zonky Ferratum půjčka Zaplo Profi Credit Homecredit Kamali půjčka Česká spořitelna Equa bank
Jak získat půjčku Jak podat žádost o půjčku Podmínky pro schválení úvěru Storno – zrušení vaší půjčky Důsledky nesplácení Zákaznická péče
Další finanční služby mKonto Konsolidace Konsolidace půjček
O webu Nejčastější dotazy Slovník - finanční pojmy Partneři - možnosti spolupráce O nás Kontakt
Online půjčka »»

Zákaznická péče - poradna

Jsme tu pro vás každý den a snažíme se vám nabídnout co nejširší spektrum možností komunikace. Můžete nás tak kontaktovat skrz online chat, telefonní linku, email nebo sociální sítě. Pracujeme na tom, aby byla zákaznická podpora k dispozici 24 hodin denně, aktuálně se snažíme zodpovědět jakékoli vaše dotazy v rámci několika minut nebo hodin.

Poradna

V této sekci bychom vám rádi demonstrovali pár rad ohledně vašich financí a dopomohli tím k lepší práci s vaším rozpočtem.

  • Držte si vždy finanční rezervu například na jiném bankovním účtu, po které můžete sáhnout v krajních případech.
  • Je spoustu pojišťovacích produktů a najdeme několik takových, které nepříjemné situace během nemožnosti splácet dokážou usnadnit.
  • Průběžně analyzujte svoje příjmy a výdaje a snažte se je efektivně řídit a mít pod kontrolou.
  • V případě, že si opravdu potřebujete půjčit, mějte na paměti, že byste neměli používat půjčky k spravování existujícího dluhu.
  • Neberte si úvěr, pokud si myslíte, že budete mít problémy s placením a vrácením splátek včas. Pozdní splácení bude znamenat dodatečné náklady a bude mít vliv na vaše kreditní hodnocení.
  • Práva zákazníka

    Při jakémkoli podepisování smlouvy a vašem vznikajícím závazku, je na místě být dostatečně pozorný odpovídajíc situaci a významnosti smlouvy. Smlouvy o finančních produktech patří do kategorie těch nejdůležitějších, a proto vám doporučujeme obeznámit se opravdu se všemi detaily vaší smlouvy a nezapomenout získat povědomí o zákonech a vašich právech v celé této oblasti.

    Na co se zaměřit před vyplněním žádosti o úvěr?

    • Rozumím přesně celému obsahu úvěrové smlouvy?
    • Je dostatečně jasný kompletní průběh procesu financování a jeho náležitosti a závazky z něj pro mě vyplývající?
    • Účtuje firma registrační poplatek nebo jiné platby netýkající se přímo úvěru?
    • Jaké jsou náklady spojené s pozdní úhradou?
    • Zákony, které se týkají vás a vašeho zprostředkovatele úvěru

    Tipy

    V případě potíží existují i jiné možnosti než kontakt podpory firem. Například společnost Homecredit založila pozici ombudsmana pro klienty, který by vám s řešením sporů měl vyjít co nejvíce vstříc. Neznáte odpověď na právní otázky? I pro vás je možné alternativní řešení. Zkuste navštívit stránky http://www.ops.cz/poradenstvi občanského poradenského střediska, kde získáte bezplatné informace.

    Užitečné odkazy

    https://www.asociace-sos.cz/
    https://www.vyplata.cz/
    http://navigatoruveru.cz/
    http://www.asociaceveritelu.cz
    https://www.financnitisen.cz/
    http://www.apnu.cz/prava_zakaznika
    http://www.zakonyprolidi.cz/cs/2010-145
    http://www.ops.cz/poradenstvi

    Další informace můžete získat v sekci Nejčastější dotazy nebo Slovník - Finanční pojmy

Vyberte společnost

Slovník

Jde o předem sjednanou konstantní platbu za určité období. Nejběžněji se jedná o pravidelnou splátku úvěru.

Amortizace je proces splácení dluhu pevnými, předem stanovenými částkami.

Jedná se o právní pojem, kdy klient souhlasí s přijetím smluvní nabídky a akceptuje například úvěrovou smlouvu.

Je platba jiným způsobem než hotovými penězi, např. prostřednictvím internetového bankovnictví.

Je platba která probíhá výhradně skrz internet, např. přes internetové bankovnictví nebo platební systém jako je Paypal.

Je pojem, který označuje dlouhodobou platební historii klienta a s tím spojenou jeho solventnost.

Možnost dohody o pozdějším datu splátky, než které bylo sjednáno v úvěrové smlouvě při zahájení procesu čerpání úvěru.

Úkon označující vykonávací řízení směřující k vymožení dlužné částky.

Je neschopnost dlužníka splácet a tak dostát svým závazkům a to i přes snahu dlužníka svůj dluh věřiteli hradit.

Označuje sloučení více úvěrů do jednoho. Pro klienta se stává výhodou to, že má v tu chvíli dozor pouze nad jednou splátkou. Navíc má možnost dohodnout si i jiné pro něj aktuálně žádoucí parametry.

Je označení celkové částky, kterou si klient půjčí.

Půjčka, která není poskytována bankovní institucí. Nad nebankovními institucemi od roku 2016 má dohled také ČNB.

Jedná se o úvěr bez ručitele.

Termín pro formu aukčního úvěru, kdy půjčku zprostředkuje soukromý investor nebo více investorů.

Udává procentuální podíl z dlužné částky, který musí spotřebitel zaplatit za období jednoho roku v souvislosti se splátkami, správou a dalšími výdaji spojenými s čerpáním úvěru.

Je krátkodobý úvěr s možností obnovování. Klient splácí úvěr postupně a může ho opakovaně čerpat až do výše schváleného úvěrového rámce.

Písemná dohoda stran ve smlouvě o úvěru, která rozhoduje o tom, že o majetkových sporech, které by vznikly při plnění této smlouvy mezi klientem a subjektem, rozhodne místo soudu jeden nebo více rozhodců nebo stálý rozhodčí soud.

Slouží k ohodnocení kreditního rizika bankovní nebo nebankovní instituce při žádosti klienta o úvěr.

Je časový rámec, který stanoví nové datum pro splácení úvěru v případě, že klient zažádá o datum jiné než, které bylo sjednáno při žádosti o vyřízení úvěru.

Jedná se o ověřování celé žádosti, kterou firma nebo banka obdržela. V sektoru financí zahrnuje ověřování totožnosti klienta, platnosti dokladů nebo schopnost splácet závazky.

Osoba nebo firma nabízející nebo poskytující úvěr. Věřitel je oprávněný požadovat plnění od dlužníka.

Zákaznická péče
Zákaznická péče
Také by Vás mohlo zajímat
Přihlašte se k odběru novinek
Facebook Google + Twitter Instagram Youtube